Satış Sözleşmesi

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Öğretmenevi olarak anılacak olan adres Zonguldak Öğretmen Evi-{ogr_adres}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, http://zonguldakogretmenevi.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:

1- SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri; Öğretmenevinde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit edecektir.

1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Öğretmenevi, Müşterinin talebini teyit edecektir.

2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ

2.1. (372) 257-7911 numaralı rezervasyon hattını arayarak veya http://zonguldakogretmenevi.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir.

2.2. Müşteri talebini fesih etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda (372)257-7911 telefon numarasından Öğretmenevinin Rezervasyon Ofisine başvurabilir veya e-mail adresine e-mail göndererek değişiklik yapılmak istenen tarihi belirterek değişiklik talebinde bulunabilir.

2.3. Müşteri talebini fesih etmek ve ücretinin kesinti sonrası geri kalan tutarını almak ister ise; rezervasyonunu en geç konaklama tarihinden 5 gün önce iptal etmek zorundadır. (Madde 4.1)

2.4. Müşterinin, rezervasyonunda değişiklik yapma talebini Öğretmenevinin hizmet sunma tarihinden en geç 5 gün önce Öğretmenevine iletmesi gerekmektedir. (Madde 2.5)

2.5. Rezervasyon değişikliği (kişi sayısı, oda tipi) değişiklik, talep edildiği günün şartlarına uygun oda olması durumunda gerçekleştirilecektir.

2.6. İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde rezervasyonun, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatları göz önünde bulundurarak yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

2.7. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının Rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği taktirde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır.

3.ÖDEME ŞEKLİ

3.1. Müşteri rezervasyon ödemesini kredi kartı ile tek çekim veya anlaşmalı bankaların uyguladığı taksit seçeneklerine göre yapabilecektir. Müşteri taksitli ödemeyi seçmesi durumunda Taksit seçeneklerinde oluşan vade farkını peşinen Kabul etmiş sayılır.

3.2. Öğretmenevi, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul ve beyan eder. Öğretmenevi, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi, belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.

3.3. Müşteri faturayı Öğretmenevinde teslim alacaktır.

4.ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ

4.1. Rezervasyon iptal talebi tahmin edilen giriş tarihinden 5 gün ve daha uzun süre kala iptal edilmesi durumunda, tahsil edilen toplam konaklama tutarından gerekli vergi kesintileri yapılarak kalan tutarın tamamı misafirin ödeme yaptığı banka hesabına veya kartına iade edilir. İptal talebini giriş tarihinden 4 gün veya daha az bir süreden erken bir tarihte iptal edildiği durumunda misafirden alınan konaklama ücretinin geri iadesi mümkün olmayacak; tutarın tamamına no Show uygulanacaktır.

4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerde geri ödeme, ödemenin yapıldığı kredi kartına geri yatırma işlemi yapmak suretiyle ya da Müşterinin ibraz edeceği banka hesabına EFT/Havale yöntemi ile yapılacaktır.

4.3 Rezervasyon iptalinde mücbir sebepler; doğal afetler ,terör, kalkışma hareketi ve belgelenebilen ölüm (1.ve 2. derecede yakınlar), kaza ve hastalık(tam teşekküllü hastane raporu)gibi durumlarda Öğretmenevi misafire No Show uygulamaz

4.4 Kredi kartı ile yapılan ödemelerde işlem ücreti ve komisyon kesildikten sonra kalan tutar iade edilecektir.

5.KONAKLAMA ŞEKLİ

5.1. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği ve Kamu görevlisi olup olmadığı kontrol edilecektir. Müşteri yanlış bilgi vermesinden dolayı çıkan ek ücretleri ödemeyi kabul eder.

5.2. Müşteri, Öğretmenevine geldiği saat kaç olursa olsun, Öğretmenevine giriş günü en erken saat 14.00 itibari ile odaya yerleşeceğini ve Öğretmenevinden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 11.00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.

5.3. Kahvaltı saatimiz hafta içi 07:30 ile 10:00, hafta sonu 07:30 ile 10:30 saatleri arasındadır.

5.4. Rezervasyon kayıt esnasında konaklama ücretinin tamamı alınacaktır.

5.5. Evcil hayvanlar Öğretmenevi tarafından kabul edilmeyecektir.

5.6. Müşterinin Öğretmenevine yerleştikten sonra Öğretmenevinin konaklama taahhütlerini yerine getirmemesi dışında herhangi bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.

6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU

6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri, şikâyetini yazılı şekilde konakladığı esnada Öğretmenevi temsilcisine bildirecektir. Aksi takdirde Öğretmenevi tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.

6.2. Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu Öğretmenevinin uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.

6.3. Misafir, Öğretmenevi düzenini bozacak hal ve tavırlarda bulunması halinde, Öğretmenevi misafirin ücret iadesi yapılmadan Öğretmenevini terk etmesini isteme hakkına sahiptir.

6.4. Tesiste konaklayan misafirlerimizin dışarıdan gelen ziyaretçileri yönetim kurulunun almış aldığı karara istinaden otel odalarına alınmayacaktır.

.7. DİĞER HÜKÜMLER

7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekât, sel, yangın vs. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda Öğretmenevi, hizmet vermeye devam etmeyebilir. Bu durumda rezervasyonu olup ödeme yapmış olan misafirlere ödemeleri iade edilir.

7.2. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözülmesi gerektiğinde yetkili mahkeme Zonguldak Merkez mahkemeleridir.